sunnuntai 17. elokuuta 2014

Alakerran ravintola

Olen nyt muutaman kerran syönyt samassa talossa olevassa ravintolassa, Aldemir's Thymianissa. Se on todella edullinen ja perushyvä paikka, josta löytyy minullekin useampi sopiva ruoka-annos.

Ruoka on aika yksinkertaista ja kotiruokamaista, mutta sitä suuremmalla syyllä sopii minulle hyvin silloin, kun ei huvita kokata itse mutta ei myöskään jaksa panostaa mihinkään hienoon tai istua koko iltaa jossain. Annokset ovat myös valtavan isoja, mitä ei ehkä uskoisi noin viiden euron hinnoilla.

Sisustuskin on hauska! Sen näin itse asiassa vasta perjantaina ensimmäisen kerran, sillä olin siihen asti istunut aina terassilla, kuten suurin osa asiakkaista. Silloinkin sisällä oli ihan tyhjää minua lukuun ottamatta.






Riisi ja kikherne-kasviskastike oli ihan hyvää, mutta parempiakin annoksia olen kyllä täällä syönyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti