perjantai 22. elokuuta 2014

KussKuss vol. 2

Eilen esiinnyin KussKussissa, kuten viime viikollakin. Nautin hyvästä musiikista ja hauskasta seurasta, mutten viipynyt kovin myöhään - olenhan ollut tällä viikolla joka ilta ulkona, ja lisäksi olen herännyt aikaisin töihin.


Esitys meni hyvin. Kokeilin jälleen Like A Gebhardia, joka onnistui huomattavasti paremmin kuin tiistaina Lagarissa. Paikalle osui eräs artisti, jonka olin aiemmin nähnyt Madame Claudessa ja pitänyt kovasti - olisin nytkin kuunnellut häntä mielelläni paljon pidempään.

Yksi asia, jota haluaisin kehittää, on välispeakit. Tuntuu, että puhun aina todella katkonaisesti ja kiemurrellen, kun sanon jotain, ja olen noista asioista vieläpä kiusallisen tietoinen. Siksi olen yleensä puhunut mahdollisimman vähän, mikä ei sekään ehkä ole paras vaihtoehto. En minä vielä mitään kammoa ole saanut kehitettyä, mutta puhuminen vaatisi lisää harjoitusta. Ehkä pitäisi kokeilla suunnitella huolella etukäteen, mitä sanoo ja miten.

Milly Therin @ KussKuss 21.8.2014
Like A Gebhard
Easy
Confessions
 
Olen tietoinen siitä, että olen tainnut soittaa Confessionsin melkein joka esityksessä. Se sopii mielestäni moneen kohtaan ja sen saa helposti esitettyä suhteellisen dramaattisesti. Se on myös tietyllä tapaa "varma" - siinä ei oikein voi epäonnistua, ainakaan enää kun se tulee esitystilanteessakin jo ihan selkärangasta. Jos joku ei vielä ole kuullut sitä, se on tässä:
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti